czwartek, 5 marca 2015

Kosmiczny Pamiętnik7

12 marca, piątek 2021r.

    Przez ostatnie kilka dni w naszej ,,bazie głównej"(czyli w domku Marka) wrzało.
    Kiedy przyleciałyśmy na Ziemię i spotkałyśmy się z Markiem oraz z Akiko, opowiedziałam dziewczynom swój plan. Moje siostry od razu zaczęły proponować w jaki sposób wznieść bunt. Zdecydowaliśmy się jednak tylko na rozwieszanie plakatów, z hasłami typu:
,,Rząd kłamie"
,,Nie słuchaj kłamstw"
,,Kosmici-Czy zrobili coś złego?" 
itp., oraz na rozmawianie z ludźmi przekonując, że Sakurjanie są niegroźni.
    Podzieliliśmy się pracą. Ja z moją siostra bliźniaczka na zmianę pilnowałyśmy dzieci, Noriko oraz Emi rysowały i rozwieszały plakaty, a Marek ze mną rozmawiał.
     Dziś przygotowujemy się do ostatniego etapu naszej misji-włamania się do laboratorium genetycznego i uwolnienia więźniów. Trochę się boję, ale, jak to mówi mój przyjaciel, zawsze trzeba mieć nadzieję. 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz